BEST IN SHOW!
Posted by Kjell Gustavsson on onsdag, maj 27, 2026 · Leave a Comment
Överraskande Best in Show i Hässleholm!
Bara 20 år gammal och ägare till en superfin 1970 Dodge Challenger cabriolet är något helt unikt! Daniel Pehrsson från Ystad köpte sin bil redan som 18-åring! Dessutom är han oerhört väl påläst om MoPar muskelbilar – även det unikt. På Power Start of Summer Meet i Hässleholm vann Daniel sin klass (1964-73 cabriolet) OCH hans Challenger utsågs dessutom till Best in Show bland nästan 60 bedömda finbilar. Stort grattis till Daniel och många plus för både kompetens och ungdomlig entusiasm!